1․Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում, Հյուսիսային դպրոցում: Կարող ես տեղադրել լուսանկարներ։մարնամարզության տեղ
2․Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմ՛իր այդ նախագծի մասին: Կցի՛ր նաև հղումը։իմ մոտ չկա
3․ Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։ сунц-цзы
4․ Ի՞նչ գիրք ես կարդում հիմա, գրի՛ր վերնագիրը, հեղինակի անունը։ հիմա որոշում եմ որ կարդամ
5․ Կազմի՛ր այս տարի սովորած բանաստեղծությունների ցանկը։ Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը: ինձ սաղ բանաստեղծություներ դուր եկան
6․ Պատմիր ընկերոջդ մասին․ նկարագրի՛ր ու բնութագրի՛ր նրան։ իմ ընգեր շատ մեծա իրա անուն Ալեքսանդր է
7․Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Թվարկի՛ր, տեղադրի՛ր պատումներիդ հղումներն այդ ճամփորդություններից։ սաղ
8․ Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին։ Ի՞նչ դասընթաց ես ընտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել․․․ իմ ընտրություն եկար եղել է ջյութակ հետո ռոբոտաշինություն
9․ Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում: չգիտ եմ
10․ Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։ ես գրավեկ եմ առաջին տեղ այտ իմ ձեռքբ երեւմն է
11․Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը, տեղադրի՛ր այստեղ: չգիտ եմ
13․ Ավելացրո՛ւ քո հարցը․․․

դու սիրում ես հայրենագիտություն ։Այո

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *